E-biznes

W ramach segmentu E‐biznes realizowane są usługi dedykowane e‐commerce, obejmujące obszary
technologii, marketingu oraz fulfillment. W skład segmentu wchodził w całości działalność Divante Sp. z o.o. (obszar związany z IT), a także operacje logistyczne oraz usługi procesowania zakupów wykonywane w spółce OEX E‐Business Sp. z o. o. (przeniesione z dniem 1 września 2017 roku ze Spółki OEX Cursor S.A.).

Usługi dla
e-commerce

Usługi dla e‐commerce świadczone przez spółki wchodzące w skład segmentu E‐biznes to kompleksowe rozwiązania dla firm prowadzących sprzedaż online lub prowadzących sprzedaż offline i planujących rozpocząć sprzedaż online. Ich realizacja może przebiegać w modelu end to end i obejmować strategiczne
doradztwo w prowadzeniu handlu internetowego, konstruowanie planów biznesowych, projektowanie i tworzenie platform e‐sklepów, w oparciu o różne technologie, e‐marketing i generowanie ruchu, optymalizację użyteczności platform (UX – user experience), a także obsługę logistyczną e‐sprzedaży wraz z magazynowaniem, pakowaniem, dostarczaniem i fiskalizacją zamówień oraz obsługą zwrotów i infolinii. Usługi mogą być również świadczone jako indywidualne komponenty z całego łańcucha.

Usługi logistyczne
dla marketingu
i sprzedaży

Fulfillment to logistyka produktów polegająca na ich magazynowaniu, przygotowaniu do wysyłki na zlecenie klienta lub konsumenta oraz dostawę przesyłki pod adres zlecenia. Usługi fulfillment mogą być realizowane jako logistyka dla e‐commerce (obejmująca obszar zarówno b2b jak i b2c) oraz logistyka produktów wsparcia sprzedaży, czyli rozwiązanie związane z zarządzaniem i dystrybucją materiałami marketingowymi, jak również obsługą programów lojalnościowych i promocji konsumenckich. W ramach usługi oferowane są warsztaty i konsultacje z zakresu optymalnego zarządzania procesami, budowa i udostępnianie zintegrowanych z systemami klientów rozwiązań informatycznych do zarządzania oraz zamawiania produktów i materiałów wspierających procesy sprzedaży i dostarczania zamówień. W ramach obsługi logistycznej programów lojalnościowych i konsumenckich OEX E‐Business odpowiada za strategię projektów, jak i stronę taktyczną ‐ dobór produktów i nagród, negocjacje z dostawcami, gromadzenie danych osobowych, personalizację nagród i komunikacji, dystrybucję i rozliczenia fiskalne.

Usługi w zakresie procesowania zakupów materiałów marketingowych i opakowań

Usługi w zakresie procesowania zakupów produktów, materiałów marketingowych i opakowań oraz te związane z wyszukiwaniem i realizacją zakupów produktów do programów lojalnościowych i optymalizacją zakupów dla klientów w sektorze B2B polegają na analizie rynku, rekomendacji kryteriów wyboru przy zakupie produktów, optymalizacji kosztów zakupu oraz obsłudze administracyjnej procesu.
W przypadkach zamówień realizowanych na rynkach zagranicznych, usługi obejmują analizę potencjału dostawcy, weryfikację jakości surowców (spełnienie norm, atesty standardów jakościowych produktów, m.in. FDA, CE, EN 71), nadzór nad wykonaniem prototypów oraz zabezpieczenie powtarzalności partii produktów.

OEX E‐Business Sp. z o.o. zarządza rozbudowaną infrastrukturą magazynową o powierzchni blisko 30 000 m2 i pojemności 44 000 miejsc paletowych w oparciu o WMS (warehouse management system).  Powtarzalność jakości operacji jest zapewniana przez ISO 9001:2008.

 www.divante.pl
 www.ebusiness.com