E-biznes

Segment E-biznes to usługi obejmujące obszary technologii, marketingu i logistyki oraz usługi logistyki produktów wsparcia sprzedaży dla innych branż niż e-commerce, które są realizowane przez Divante Sp. z o.o. i spółkę OEX E-Business sp. z o. o.

Usługi dla
e-commerce

Usługi dla e-commerce to kompleksowe rozwiązania dla realizacji i wzrostu sprzedaży internetowej, zarówno detalicznej, jak i kierowanej do odbiorców biznesowych. Ich realizacja może przebiegać
w modelu end to end i obejmować strategiczne doradztwo w prowadzeniu handlu internetowego, konstruowanie planów biznesowych, projektowanie i tworzenie platform e-sklepów w oparciu
o różnorodne technologie, e-marketing i generowanie ruchu, optymalizację użyteczności platform (UX – user experience), a także obsługę logistyczną e-sprzedaży wraz z magazynowaniem, pakowaniem, dostarczaniem i fiskalizacją zamówień oraz obsługą zwrotów i infolinii.

 www.divante.pl

Usługi logistyczne
dla marketingu
i sprzedaży

Logistyka produktów wsparcia sprzedaży to rozwiązania związane z zarządzaniem i dystrybucją materiałami marketingowymi, jak również obsługą programów lojalnościowych i promocji konsumenckich. W ramach usług dystrybucji materiałów marketingowych oferowane są doradztwo
i warsztaty z zakresu optymalnego zarządzania procesami, budowa i udostępnianie zintegrowanych
z systemami klientów rozwiązań informatycznych do zarządzania oraz zamawiania materiałów POSM (point of sale materials). Realizowana jest również usługa magazynowania, kompletowania zamówień dla struktur sprzedaży klientów i punktów sprzedaży, dystrybucja zamówień. W ramach obsługi programów lojalnościowych i konsumenckich OEX E-Business Sp. z o. o. odpowiada za strategię projektów, jak i stronę taktyczną: dobór produktów i nagród, negocjacje z dostawcami, gromadzenie danych osobowych, personalizację nagród i komunikacji, dystrybucję, rozliczenia fiskalne. OEX E-Business Sp. z o. o. zarządza rozbudowaną infrastrukturą magazynową o powierzchni blisko 30 000 m2 i pojemności 42 000 miejsc paletowych w oparciu o WMS (warehouse management system). Powtarzalność jakości operacji jest zapewniana przez ISO 9001:2008.

 www.oexebusiness.com

Usługi w zakresie procesowania zakupów materiałów marketingowych i opakowań

Usługi w zakresie procesowania zakupów materiałów marketingowych i opakowań oraz te związane
z wyszukiwaniem i realizacją zakupów produktów do programów lojalnościowych oraz optymalizacją zakupów dla klientów w sektorze B2B polegają na analizie rynku w obszarze zlecenia klienta, rekomendacji kryteriów wyboru przy zakupie produktów, optymalizacji kosztów zakupu oraz obsłudze administracyjnej procesu. W przypadkach zamówień realizowanych na rynkach zagranicznych, usługi obejmują analizę potencjału dostawcy, weryfikację jakości surowców (spełnienie norm, atesty standardów jakościowych produktów, m.in. FDA, CE, EN 71), nadzór na wykonaniem prototypów oraz zabezpieczenie powtarzalności partii produktów.

Usługi oferowane w segmencie E-biznes są kompleksowe, skalowalne i dostarczają mierzalnych korzyści.