offer-header

OEX S.A. koncentruje się przede wszystkim na strategicznym i finansowym zarządzaniu portfelem spółek zależnych oraz realizacji zadań związanych z akwizycjami i transakcjami kapitałowymi.

Ważną częścią działalności OEX S.A. jest też identyfikacja i rozwijanie nowych inicjatyw biznesowych.

DZIAŁALNOŚĆ GRUPY OEX
koncentruje się na czterech segmentach

e-biznes
Zarządzanie dokumentami i obsługa klienta
Wsparcie sprzedaży
Zarządzanie sieciami
punktów sprzedaży detalicznej

0,5 mlnprzesyłek rocznie w projektach e-logistyki

E-biznes to dynamicznie rozwijający się segment, w którym Grupa oferuje usługi IT wspierające sprzedaż oraz obsługuje e-commerce w modelu end2end, od stworzenia projektu e-sklepu, przez technologię, marketing, magazynowanie i wysyłkę towaru do klientów, aż po obsługę posprzedażną.

Działalność prowadzona jest przez spółki Divante sp. z o. o. i OEX E-Business Sp. z o. o. Realizacje związane z e-commerce to między innymi Bankujesz Zyskujesz dla ING Banku Śląskiego, Plus, Reserved czy TIM S.A.

Częścią E-biznesu jest zarządzanie zlokalizowanym pod Warszawą centrum logistycznym o powierzchni 30 tys. m. kw. gdzie klientami są między innymi: Nescafe Dolce Gusto, Unilever, Tchibo, Samsung, ING, Energa, USP Zdrowie.

Czytaj więcej >

W segmencie Zarządzania dokumentami i obsługi klienta  realizowane są usługi mające na celu przekształcenie obiegu danych i informacji  z analogowych, często papierowych na dane systemowe.

Usługi te realizowane są przez spółkę ArchiDoc S.A. . Drugim obszarem działalności w tym segmencie są usługi z zakresu obsługi klienta poprzez kontakt telefoniczny, mail, chat, SMS. Usługi te świadczone są przez spółkę Voice Contact Center Sp. z o. o.

30 tys.punktów sprzedaży w cyklicznej obsłudze handlowo merchandisingowej

W segmencie Wsparcia sprzedaży Grupa OEX świadczy usługi związane z dostarczaniem informacji niezbędnej do zarządzania sprzedażą, m.in. badania, audyty a także usługi merchandisingowe i outsourcing sił sprzedaży. Specjalizuje się w programach konsumenckich i lojalnościowych, degustacjach, samplingach, animacjach sprzedaży i eventach.

Czytaj więcej >

300salonów sprzedaży

W segmencie Zarządzania sieciami punktów sprzedaży detalicznej spółki z Grupy OEX – Tell Sp. z o. o., Europhone Sp. z o. o. oraz PTI Sp. z o. o. zarządzają łącznie ok 300 salonami sprzedaży dla trzech operatorów telefonii komórkowej.

czytaj więcej >