Oferta grupy

500 000

przesyłek rocznie
w projektach e-logistyki

Loyalty Programs
  • obsługa programów lojalnościowych i konsumenckich – strategia projektów i ich realizacja: dobór nagród, negocjacje z dostawcami, obsługa baz danych, personalizacja i komunikacja, dystrybucja, rozliczenia fiskalne.
POSM Competence Center
  • rozwiązania informatyczne do zamawiania, zarządzania oraz optymalizacji materiałów POSM (point of sale materials), takich jak: standy, ekspozytory, lodówki, stoiska promocyjne, foldery, ulotki, sample produktów, magazynowanie i dystrybucja,
  • instalacja ekspozytorów i mebli w punktach sprzedaży klienta,
  • obsługa montażowa i logistyczna eventów.

E-biznes

Dostarczamy rozwiązania end2end dla e-biznesu. Nasze działania obejmują obszary technologii, logistyki i marketingu.

Zakres usług:

E-commerce
  • strategiczne doradztwo w prowadzeniu sprzedaży internetowej: konstruowanie planów biznesowych, projektowanie i tworzenie platform e-sklepów w oparciu o najnowsze technologie, e-marketing i generowanie ruchu oraz optymalizację użyteczności platform (UX – user experience),
  • fulfillment – obsługa logistyczna e-sprzedaży wraz z magazynowaniem, kompletowaniem, pakowaniem, dostarczaniem i fiskalizacją zamówień oraz obsługą zwrotów i infolinii.
E-delivery
  • optymalizacja kosztów dostawy z zachowaniem terminowego doręczenia (lotniczy, morski, kolejowy i lądowy).
E-procurement
  • sourcing, rekomendowanie, usprawnianie i procesowanie zakupów produktów, materiałów marketingowych, opakowań, nagród do programów lojalnościowych dla klientów B2B.
 

Zarządzamy nowoczesną infrastrukturą magazynową o powierzchni ponad 40 000 m2 i pojemności 71 000 miejsc paletowych, w tym antresolą z ponad 10 kilometrami bieżącymi półek, dedykowaną obsłudze e-commerce. Pracujemy w oparciu o WMS (warehouse management system). Powtarzalność jakości operacji jest zapewniana przez ISO 9001:2008.

SPÓŁKI Z GRUPY OEX DZIAŁAJĄCE W OBSZARZE E-BIZNESU I OBSŁUGIWANI KLIENCI