Oferta grupy

30 tys.

punktów sprzedaży
w cyklicznej obsłudze handlowo-merchandisingowej

Wsparcie Sprzedaży

Jesteśmy partnerem dla wiodących polskich i globalnych marek, sieci handlowych, ale też średnich i mniejszych producentów i dystrybutorów ze wszystkich branż. Cele sprzedażowe, dystrybucyjne, merchandisingowe i wizerunkowe naszych klientów realizujemy przejmując i optymalizując ich procesy. Dysponujemy rozbudowanymi własnymi strukturami terenowymi, narzędziami pracy, zapleczem organizacyjnym i kreatywnym oraz zaawansowaną technologią IT wykorzystywaną w planowaniu, egzekucji i raportowaniu działań.

Jako firma specjalistyczna osiągamy, między innymi dzięki synergii między projektami, wyższą efektywność jakościową i kosztową.

Nasza oferta obejmuje pracę w wielu wariantach od pełnego outsourcingu opartego na KPI do wsparcia lub realizacji wybranych procesów lub ich składowych.

Działania w terenie realizowane są w modelu dedykowanym – zespół OEX pracuje tylko na rzecz zleceniodawcy oraz współdzielonym, kiedy zespół realizuje zlecenia dla kilku lub kilkunastu klientów równocześnie.

Działalność prowadzona jest w oparciu o standardy ISO 9001:2008.

Podstawowe usługi oferowane klientom w ramach tego segmentu to:

  • outsourcing przedstawicieli handlowych,
  • merchandising,
  • audyty i badania ekspozycji, dostępności towarów i standardów komunikacji,
  • dystrybucja i montaż POSM,
  • strategia i kreacja, experience marketing,
  • usługi promocji produktów,
  • samplingi i aktywacja sprzedaży,
  • doradcy sprzedaży,
  • usługi zarządzania zasobami ludzkimi (realizowane przez spółkę ProPeople).

SPÓŁKI Z GRUPY OEX DZIAŁAJĄCE W OBSZARZE WSPARCIA SPRZEDAŻY I OBSŁUGIWANI KLIENCI