Wydarzenia

eatmelogo!eatme to pierwsza na polskim rynku oferta łącząca kompetencje z obszaru komunikacji i egzekucji projektów bazujących na bezpośrednim dotarciu do konsumentów. Specjalizuje się w samplingu empirycznym i marketingu doświadczeń. To działania budujące wizerunek marek, które w niestandardowy sposób pozwalają konsumentowi na bezpośredni kontakt z produktem – przez próbowanie, dotykanie, doświadczanie. Dzięki połączeniu sił z zasobami Cursora, posiadającym jeden z największych w Polsce zespołów terenowych, oferuje klientom kompleksową usługę, łączącą koncepcję i strategię projektu z jego egzekucją.

więcej »

Cursor z Grupy OEX rozwija współpracę z producentem profesjonalnego sprzętu do stylizacji włosów BaByliss Paris. Spółka realizuje dla klienta 8 tygodniowy pogram dermokonsultacji „Odkryj ciało na wiosnę”, promujący depilację świetlną IPL depilatorami BaByliss Homelight.

więcej »

Divante z Grupy OEX odpowiada za przygotowanie serwisu promującego nową odsłonę projektu T-Mobile. Electronicbeats.pl to portal przeznaczony dla miłośników dobrych dźwięków i nowoczesnego stylu życia.

więcej »

Spółka Cursor przyłączyła do inicjatywy organizowanej przez Fundację Humanites z okazji Międzynarodowego Dnia Rodziny, przypadającego 15 maja.

 W ramach akcji pracownicy Cursora 25 maja lub 1 czerwca 2016 roku będą mogli skrócić o 2 godziny swój dzień pracy i spędzić więcej czasu z rodziną. Inicjatywa, organizowana od 2012 roku, ma na celu pobudzanie do budowania dobrych relacji w rodzinie opartych na więzi emocjonalnej, szacunku i dobrych rozmowach. Tematem przewodnim tegorocznej akcji jest „MUZYKA I POKOLENIA”.

Więcej informacji na temat „2 godziny dla rodziny” jest dostępnych na stronie: http://mamrodzine.pl/

więcej »

Cursor z Grupy OEX rozpoczął współpracę z producentem desek podłogowych Barlinek S.A. Kontrakt obejmuje outsourcing konsultantów sprzedaży w sieciach sklepów DIY.

więcej »

Divante z Grupy OEX wsparło firmę odzieżową Solar w przygotowaniu nowej odsłony e-sklepu marki. Serwis będzie oparty na technologii Magento 2.0 – wiodącym rozwiązaniu open source, dedykowanym dla sektora e-commerce. Start nowej platformy jest planowany na trzeci kwartał 2016.

więcej »