Aktualności


Divante pracuje nad User Experience systemu wewnętrznego dla Banku Zachodniego WBK S.A.

18 stycznia 2016

Do grona klientów Divante, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach z obszaru e-biznesu, dołączył Bank Zachodni WBK. W ramach współpracy Divante uczestniczy w tworzeniu jednego z wewnętrznych systemów banku, wspomagającego pracowników w realizowaniu ich zadań. Spółka odpowiada za obszar projektowania User Experience, opracowanie warstwy graficznej oraz kodowanie HTML i CSS.

Realizację projektu – zgodnie z modelem prac UX stosowanym przez Divante – rozpoczęło badanie potrzeb użytkowników, służące określeniu oczekiwań docelowych odbiorców nowego systemu. W oparciu o zgromadzone dane, Divante ustaliło architekturę informacji i sposób nawigacji w obrębie systemu, podnoszące jego intuicyjność i łatwość użycia. Kolejnym krokiem było zaprojektowanie funkcjonalności i zwizualizowanie ustalonych z bankiem procesów, zgodnie z wymogami biznesowymi Banku Zachodniego WBK i potrzebami użytkowników.

Prace projektowe i graficzne realizowane są w modelu RWD, umożliwiającym korzystanie z narzędzia na różnego typu urządzeniach (m.in. smartfonach czy tabletach), zgodnie ze strategią banku i modelem pracy jego doradców. Divante zrealizowało też testy użyteczności, zapewniające utrzymanie trafności projektu i jego spójności z potrzebami użytkowników. Spółka odpowiada także za statyczną warstwę HTML i CSS systemu.

Zależy nam na stworzeniu narzędzia optymalnie przystosowanego do potrzeb naszej organizacji
i przyjaznego dla użytkowników. Divante ma szerokie kompetencje w obszarze User Experience, co jest kluczowe dla powodzenia naszego projektu
– powiedział Jakub Traczuk z Banku Zachodniego WBK.

Działania realizowane przez Divante pozwolą podnieść użyteczność systemu Banku Zachodniego WBK i usprawnić pracę użytkowników – zarówno doradców klientów indywidualnych oraz biznesowych, jak i pracowników Centrum Bankowości Telefonicznej.

Celem naszej pracy jest zaprojektowanie narzędzia maksymalnie ułatwiającego realizowanie codziennych zadań przez pracowników BZ WBK. Dlatego podczas współpracy z bankiem zastosowaliśmy podejście User Centered Design, uwzględniające perspektywę odbiorcy końcowego
w tworzonym systemie i zapewniające najwyższą jakość projektu
– powiedział Marcin Pasternak, Business Development Director Divante.

Prace są realizowane w modelu SCRUM, w ścisłej współpracy zespołów Divante i Banku Zachodniego WBK. Projekt tworzony jest iteracyjnie, z uwzględnieniem doprecyzowywanych wymagań biznesowych i potrzeb użytkowników.

Divante posiada jeden z największych w kraju działów User Experience, który prowadzi projekty dla klientów w Polsce i Europie. Specjaliści Divante realizują badania ilościowe i jakościowe, prototypowanie oraz wsparcie podczas procesu wdrożeniowego.

—————————————————————————————————————————————

Divante – informacje dodatkowe

Divante specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań IT wspierających rozwój i optymalizację nowych kanałów sprzedaży. Spółka pracuje dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów, sieci handlowych oraz branży finansowej. Wdraża rozwiązania e-commerce, CRM, integruje systemy, projektuje i realizuje działania marketingowe.
Wśród oferowanych przez spółkę usług znajdują się:

 

  • projektowanie serwisów e-commerce pod kątem usability;
  • wdrożenia uznanych platform e-commerce i narzędzi marketingowych, m.in. Magento, SAP hybris;
  • zintegrowane działania reklamowe w internecie, opierające się na personalizowanym przekazie, e-mail marketingu i reklamie efektywnościowej;
  • wsparcie działań w obszarze m-commerce i app mobile;
  • badania potrzeb konsumentów, analizy wzajemnego oddziaływania różnych kanałów sprzedaży (ROPO);
  • działania wspierające, które obejmują bezpieczny hosting i migracje.

W 2015 roku Divante znalazło się w zestawieniu TOP3 najlepszych firm wdrażających technologię Magento, przygotowanym przez serwis Clutch.co: https://clutch.co/developers/magento/research. Spółka została także finalistą międzynarodowego konkursu Online Retail Awards – 2015 w kategorii E-commerce or m-commerce company of the year.

 

Od marca 2015 Divante wchodzi w skład grupy kapitałowej OEX (wcześniej Tell), która jest jednym z wiodących podmiotów w outsourcingu sprzedaży w Polsce.
Więcej informacji o Divante: www.divante.pl

 

—————————————————————————————————————————————

Grupa OEX – informacje dodatkowe

 

Grupa OEX to jeden z wiodących podmiotów na rynku outsourcingu sprzedaży w Polsce. Specjalizujemy się w projektach związanych z integracją kanałów sprzedaży, budowaniem biznesu e-commerce oraz wsparciu realizacji sprzedaży w modelu omnichannel. Grupa zarządza także największą w Polsce liczbą sklepów oferujących usługi operatorów telefonii komórkowej – Orange, T-Mobile i Plus. Od 2005 roku OEX S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W skład Grupy OEX wchodzą: OEX SA (wcześniej Tell SA), Europhone sp. z o. o., PTI sp. z o.o., Cursor SA i Divante sp. z o. o.
Więcej informacji o Grupie OEX: www.press.oex.pl


—————————————————————————————————————————————

Bank Zachodni WBK – informacje dodatkowe

Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jest jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym Klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje.
Wieloletnie doświadczenie, w połączeniu z innowacyjnym podejściem, pozwala nam na oferowanie nowoczesnych produktów za pośrednictwem jednej z największych w Polsce sieci oddziałów i placówek partnerskich oraz elektronicznych kanałów dostępu, w tym bankowości mobilnej. Grupa Banku Zachodniego WBK to usługi maklerskie, zarządzanie aktywami, funduszami inwestycyjnymi, leasing, faktoring oraz pełna oferta bancassurance.
Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji.


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200