Aktualności


Divante stworzyło nowy e-commerce Mennicy Wrocławskiej

Divante
22 czerwca 2015

Divante, specjalizujące się w rozwiązaniach z obszaru e-biznesu, zrealizowało kompleksowy projekt e-commerce dla Mennicy Wrocławskiej. Współpraca objęła zaprojektowanie oraz wdrożenie serwisu, zbudowanego na bazie technologii Magento. Obecnie Divante odpowiada za obsługę, utrzymanie i rozwój platformy klienta.
Nowy serwis Mennicy Wrocławskiej wyróżnia się nowoczesnym i przejrzystym layoutem, zaprojektowanym w technice Responsive Web Design. Platforma została wyposażona w dedykowane funkcjonalności, m.in. promocje katalogowe i koszykowe, reguły up-sellingu, cross-sellingu i powiązań produktowych. Serwis został zintegrowany z systemem ERP.

Naszym celem było stworzenie prestiżowego miejsca sprzedaży złota i srebra inwestycyjnego w Internecie, do współpracy przy tym projekcie poszukiwaliśmy więc firmy posiadającej odpowiednią wiedzę i zaplecze.  O wyborze oferty Divante zdecydowało przede wszystkim doświadczenie spółki przy dużych realizacjach i dostęp do czołowych specjalistów w branży – tłumaczy Maciej Zych, Kierownik Działu Marketingu Mennicy Wrocławskiej.

Realizację projektu dla Mennicy Polskiej Divante rozpoczęło od analizy przedwdrożeniowej, obejmującej techniczny i funkcjonalny obszar serwisu.

Analiza pozwoliła nam na dokładne określenie potrzeb klienta. Dzięki temu zastosowaliśmy narzędzia, które wspierają efektywność biznesową platformy i zwiększają komfort korzystania z serwisu przez użytkowników. Całość prac przebiegała w ścisłej współpracy z działem marketingu Mennicy Wrocławskiej – powiedział Marek Górecki, Sales Director Divante.

Prace związane z wdrożeniem technologii Magento, integracjami i dedykowanymi funkcjonalnościami aplikacji zostały zrealizowane w metodologii SCRUM. Projekt został w pełni zautomatyzowany dzięki wykorzystaniu chef i maszyn wirtualnych. Specjaliści z Divante odpowiadali także za szkolenie administratorów systemu z zakresu obsługi i zarządzania platformą. Obecnie serwis jest rozwijany pod kątem nowych funkcjonalności. Mennica Wrocławska powierzyła Divante również administrowanie serwerami oraz 24-godzinny monitoring ciągłości funkcjonowania platformy.

Mennica Wrocławska to jeden z największych dealerów złota i srebra inwestycyjnego w Polsce, jest częścią Grupy Goldenmark, lidera krajowego rynku złota. Współpracuje z największymi bankami, takimi jak Deutsche Bank, mBank, czy z siecią Banków Spółdzielczych. Z marką Mennicy Wrocławskiej związane są również m.in. takie serwisy sprzedażowe jak: Bulioner.pl, skupzlota24.pl i GoldenFashion.pl.

W 2015 roku Divante znalazło się w zestawieniu 10 najlepszych firm wdrażających technologię Magento, przygotowanym przez serwis Clutch.co: https://clutch.co/developers/magento/research. Spółka została także finalistą międzynarodowego konkursu Online Retail Awards – 2015 w kategorii E-commerce or m-commerce company of the year.
—————————————————————————————————————————————
Divante – informacje dodatkowe
Divante specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań IT wspierających rozwój i optymalizację nowych kanałów sprzedaży. Spółka pracuje dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Wdraża rozwiązania e-commerce, integruje systemy, projektuje i realizuje działania marketingowe.

Wśród oferowanych przez spółkę usług znajdują się:

• projektowanie serwisów e-commerce pod kątem usability;
• wdrożenia uznanych platform e-commerce i narzędzi marketingowych, m.in. Magento, SAP Hybris;
• zintegrowane działania reklamowe w internecie, opierające się na personalizowanym przekazie, e-mail marketingu i reklamie efektywnościowej;
• wsparcie działań w obszarze m-commerce i app mobile;
• badania potrzeb konsumentów, analizy wzajemnego oddziaływania różnych kanałów sprzedaży (ROPO);
• działania wspierające, które obejmują bezpieczny hosting i migracje.

W 2015 roku Divante znalazło się w zestawieniu 10 najlepszych firm wdrażających technologię Magento, przygotowanym przez serwis Clutch.co: https://clutch.co/developers/magento/research. Spółka została także finalistą międzynarodowego konkursu Online Retail Awards – 2015 w kategorii E-commerce or m-commerce company of the year.

Od marca 2015 Divante wchodzi w skład grupy kapitałowej Tell, która jest jednym z wiodących podmiotów w outsourcingu sprzedaży w Polsce: www.tell.pl

Więcej informacji o Divante: www.divante.pl


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200