Aktualności


OEX CURSOR: SUKCES AKTYWACJI SPRZEDAŻOWYCH KAWY COSTA COFFEE HOME EDITION – NOWEJ MARKI W PORTFOLIO COCA-COLA HBC

OEX Cursor
16 grudnia 2020

W weekend  4 i 6 grudnia 2020, w 17 punktach handlowych usytuowanych w 9 miastach Polski przeprowadzona została akcja promocyjna dla nowej marki kawy Costa Coffee. Działania zrealizował OEX Cursor wykorzystując zespół merchandisingu mobilnego, który na ten weekend zamienił się w team promotorów marki.

Główną zaletą mobilnej formy usługi merchandisingowej jest duża elastyczność w realizacji zlecenia. Kluczowe są  odpowiednie kompetencje zespołu:  wiedza i praktyka w zakresie różnorodnych technik merchandisingowych, sprzedażowych i promocyjnych. Oprócz monitoringu sytuacji, kontaktów z dostawcami i wsparciu zespołów stacjonarnych merchandiser mobilny  zgłasza pomysły na aktywacje dodatkowych ekspozycji produktowych czy samych metod promocji.

Mobilny Team Costa to coś więcej niż sam merchandising w punkcie sprzedaży. Realizujemy rozszerzone działania w obszarach budowania widoczności produktu. Modyfikujemy obszar sekcji kawy w celu zwiększania udziału półkowego, wstawiamy wyspy paletowe  oraz dodatkowe  ekspozycje i dokonujemy ich  zatowarowania.  Dbamy o  ciągłość dostępności produktu poprzez rekomendowanie zamówień oraz przeprowadzanie aktywności ambasadorskich w rynku, w bardzo wysokiej jakości, zgodnie ze zdefiniowanym obrazem sukcesu  przez Coca-Cola HBC Polska –  mówi Tomasz Staszczuk Account Director OEX Cursor.

W takim projekcie pracownicy wyposażeni są w samochody służbowe i urządzenia mobilne
z zainstalowanym systemem do dynamicznego zarządzania planem pracy oraz raportowania online. Dzięki temu możliwe jest szybkie dotarcie merchandisera mobilnego do punktu i sprawna realizacja zadań.

Akcja przeprowadzona przez OEX Cursor miała na celu wzmocnienie rozpoznawalności kawy Costa Coffee poprzez spójną komunikację wizualną nawiązującą do brandingu znanego klientom z kawiarni Costa. W realizację zaangażowanych było 10 merchandiserów – ambasadorów marki, którzy aktywnie zachęcali klientów do zapoznania się z nową propozycją produktu. W trakcie jednego weekendu sprzedano 800 kg promowanej kawy.


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200