Aktualności


OEX E-Business z nowym dyrektorem centrów logistyki

OEX E-Business
13 lutego 2019

Od 2019 roku centrami dystrybucji spółki z Grupy OEX zarządza Piotr Wałdowski, manager z wieloletnim doświadczeniem w branży. Przez ostatnie 8 lat był związany z H&M Logistics, gdzie odpowiadał m.in. za obsługę logistyczną kanału eCommerce.

Piotr Wałdowski na początku stycznia objął stanowisko dyrektora operacyjnego centrum dystrybucji OEX E-Business – Logistics HUB. W jego gestii będzie m.in. rozwój operacji logistycznych dedykowanych międzynarodowym graczom z sektora eCommerce.

Dotychczasowe doświadczenie Piotra jest zbieżne z kierunkiem, w którym się rozwijamy. Wspieramy globalny rozwój sprzedaży polskich i zagranicznych marek. To bardzo dynamiczny rynek, dlatego wciąż pracujemy nad nowymi rozwiązaniami i optymalizacją procesów logistycznych – powiedział Grzegorz Wroniszewski, członek zarządu OEX E-Business.

Spółka zarządza jednym z większych w Polsce centrów logistycznych, dedykowanych obsłudze sektora eCommerce, także w modelu transgranicznym, oraz magazynowaniu i dystrybucji materiałów marketingowych (POSM). Dysponuje 44 000 m² powierzchni magazynowej w Łubnej pod Warszawą, do dyspozycji klientów oddając ponad 71 000 miejsc paletowych i dziesiątki kilometrów półek do obsługi sprzedaży online.

Firma oferuje klientom usługi logistyczne w modelu 5PL: od zarządzania dostawcami, magazynowania i kompletowania zamówień, przez szeroką dystrybucję, po sprzedaż produktów dostępnymi narzędziami offline i online wraz z budowaniem świadomości marek na rynku.

W gronie klientów OEX E-Business znajduje się kilkaset podmiotów z branży eCommerce z Polski i z zagranicy oraz największe koncerny FMCG oraz z sektora farmaceutycznego i finansowego. W 2018 roku spółka została m.in. wyłącznym partnerem logistycznym eCommerce marki Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Polsce.


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200