Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200
W projekcie Divante było odpowiedzialne za migrację serwisu z platformy Drupal na Magento 2.0, jak również poszerzenie listy funkcjonalności. Wdrożenie poprzedziła szczegółowa analiza elementów związanych z produktami, grupą docelową, ofertami i promocjami oraz programem afiliacyjnym. Divante przeprowadziło również kompleksowe testy serwisu.
Sporym wyzwaniem związanym z projektem distripark.com była specyfika branży chemicznej i regulacji związanych ze szczególnymi właściwościami produktu. Produkty chemiczne muszą być odpowiednio skategoryzowane, niektóre z nich mogą być nabywane tylko przez podmioty gospodarcze. Dodatkowo, ze względu na bezpieczeństwo, wymagania dotyczące transportu takich produktów określają odpowiednie regulacje prawne. Nowy sklep został wyposażony w funkcjonalności, które odpowiadają wymaganiom związanym ze specyfiką branży.
Widok produktu w nowym serwisie został wzbogacony o specjalne oznaczenia związane ze specyfiką danego artykułu. W ten sposób kupujący mogą szybko zorientować się np. czy produkt jest dostępny dla klientów indywidualnych lub czy jego transport jest obwarowany specjalnymi regulacjami.
Serwis został wyposażony również w zaawansowany algorytm dobierający najdogodniejszy i jednocześnie bezpieczny sposób transportu produktów.
Wdrożenie projektu eCommerce w tak wymagającej branży to duże wyzwanie, szczególnie gdy w grę wchodzi bezpieczeństwo pakowania towarów już na etapie zakupów online. Dzięki ścisłej współpracy z distripark.com byliśmy w stanie stworzyć takie mechanizmy, które spełniają zarówno wymagania prawne, jak i są możliwie najbardziej użyteczne dla klientów. Etap rozwoju serwisu z zakresu dodatkowych integracji oraz poszerzania możliwości personalizacji ustawień już istniejących modułów zapowiada się jeszcze ciekawiej – mówi Wojciech Gajewski z Divante, Project Manager.
Na szczególną uwagę zasługuje również panel klienta wyposażony w funkcjonalność wyliczenia prowizji. Dzięki temu marka może prowadzić model sprzedaży oparty na systemie poleceń.
distripark.com to nowatorski projekt, z którym Grupa PCC rozpoczyna swą obecność w handlu internetowym. Pozornie błahe uruchomienie sprzedaży on-line wymagało od całej organizacji, legitymującej się przecież już kilkudziesięcioletnią tradycją, przystosowania do nowej rzeczywistości eCommerce. distripark.com wyróżnia nie tylko specyficzny, „nieinternetowy” charakter asortymentu, który implikuje wiele ograniczeń w swobodnym obrocie, to także otwarte, elastyczne podejście do potrzeb klientów, dbałość o szczegóły oraz przede wszystkim nastawienie na najwyższą jakość usług. Wdrożenie nowego systemu w oparciu o najnowocześniejsze dostępne rozwiązania to wyraz naszego dążenia do zapewnienia najwyższej jakości usług naszym klientom, dostawcom i partnerom biznesowym – mówi Mariola Cisowska, Prezes Zarządu distripark.com.
distripark.com to kolejny projekt Divante bazujący na wykorzystaniu platformy Magento 2. Wcześniej spółka wdrożyła m.in. nowy sklep dla marki modowej Solar.
Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200