OEX S.A. to spółka dominująca w Grupie Kapitałowej. Jako spółka holdingowa odpowiada za formułowanie strategii rozwoju Grupy Kapitałowej i nadzór nad jej realizacją, prowadzenie polityki akwizycyjnej oraz wsparcie spółek zależnych w obszarach takich jak finanse i controlling czy zarządzanie zasobami ludzkimi. Spółki zależne natomiast koncentrują się na rozwijaniu kompetencji branżowych. Spółka OEX S.A. od 2005 roku jest notowana na GPW.
OEX E-Business posiada doświadczenie w obsłudze logistycznej sektora eCommerce, materiałów POS i programów lojalnościowych. Oferuje usługi logistyczne w obszarze:
OEX E-Business zarządza jednymi z większych w Polsce centrów logistycznych, dedykowanych obsłudze sektora eCommerce oraz magazynowaniu i dystrybucji materiałów marketingowych. Realizuje projekty dla kilkuset podmiotów z sektora eCommerce, największych koncernów FMCG, branży farmaceutycznej i finansowej. Spółka oferuje usługi logistyczne: od zarządzania dostawcami, magazynowania i kompletowania zamówień, przez szeroką dystrybucję, po sprzedaż produktów dostępnymi narzędziami offline i online wraz z budowaniem świadomości marek na rynku.
NextBuy to platforma zakupowa i przetargowa, która łączy kupców i dostawców. Spółka ułatwia pracę działów zakupów, wspierając firmy w osiąganiu większej efektywności i przewagi rynkowej. NextBuy efektywnie wspiera zarówno małe i średnie firmy, jak i duże korporacje z różnych branż. Spółka działa na rynku od 2011 roku.
Spółka OEX24 zarządza platformą eCommerce B2B, która wspiera producentów i dystrybutorów w digitalizacji kanałów sprzedaży. Umożliwia i ułatwia sprzedaż międzynarodową, zapewniając dostęp do klientów na wybranych rynkach. Dostarcza również szeroki zakres usług wspierających sprzedaż, między innymi e-marketing.
Spółka prowadzi działalność z zakresu nowoczesnej e-dystrybucji produktów FMCG dla średnich i małych sklepów za pomocą platformy B2B skierowanej do małych sklepów i punktów sprzedaży. Posiada szeroki asortyment produktów spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej i wielu innych.
Voice Contact Center obsługuje wszystkie kanały kontaktu z klientem końcowym – telefon, e-mail, chat, social media, sms, videochat oraz korespondencję tradycyjną. Realizuje usługi dla największych w Polsce firm, m.in. w branżach finansowej, ubezpieczeniowej, eCommerce, medycznej, motoryzacyjnej i FMCG. Do dyspozycji klientów spółka oddaje ponad 650 profesjonalnych stanowisk contact center w trzech nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie.
Oferta Voice Contact Center:
Spółka została uhonorowana wieloma wyróżnieniami branżowymi, m.in. nagrodą Outsourcing Star, Złota Słuchawka, Call Center Awards i Telemarketer Roku.
OEX Cursor specjalizuje się w obszarach Field Marketing i Trade Support. Usługi, które świadczy spółka obejmują kompleksowe działania w punktach sprzedaży a także wielowymiarowe kampanie promocyjne, m.in.: doradztwo sprzedaży, experience marketing, event marketing, merchandising, audyty retail oraz zarządzanie strukturami handlowymi. OEX Cursor dysponuje rozbudowaną siecią kilkuset pracowników terenowych. Spółka jest partnerem biznesowym dla kluczowych marek i producentów z branży FMCG, przemysłowej, finansowej, telekomunikacyjnej oraz farmaceutycznej.
MerService świadczy wysoko wyspecjalizowane usługi wspierające procesy biznesowe ze szczególnym uwzględnieniem procesów sprzedażowych, w tym m.in. merchandising, outsourcing przedstawicieli handlowych i audyty w punktach sprzedaży. Spółka należy do liderów branży, zarówno pod względem wielkości struktury terenowej, jak i innowacyjności oferowanych rozwiązań, zapewniających optymalizację oraz efektywność realizowanych projektów. Działa na terenie większości sklepów wielkopowierzchniowych oraz w kilkunastu tysiącach placówek rynku tradycyjnego.
Spółka świadczy usługi z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji oraz leasingu pracowniczego.
Działający od 2014 roku iPOS jest pomysłodawcą i twórcą pierwszego na rynku kasoterminala, łączącego funkcje urządzenia fiskalnego i terminala płatniczego. Kasoterminale iPOS są zintegrowane z autorską chmurową platformą informatyczną iPOS web, służącą do obsługi i analizy sprzedaży, zarządzania towarami oraz magazynem, udostępnianą w modelu SaaS. iPOS kieruje swoje rozwiązania do małych i średnich przedsiębiorców prowadzących sprzedaż detaliczną.
Tell to jedna z największych w Polsce sieć salonów sprzedaży, oferująca telefony komórkowe i usługi Orange klientom indywidualnym i instytucjonalnym. Firma działa na rynku telefonii komórkowej od 1997 roku, dynamicznie się rozwija, traktując jako priorytety wzrost jakości obsługi Klienta i poszerzanie zakresu oferowanych usług. Salony sprzedaży lokowane są w miejscach łatwo dostępnych dla Klientów – m.in. w centrach handlowych i przy głównych ulicach.
Spółka prowadzi sprzedaż produktów i usług z zakresu telefonii komórkowej sieci T-Mobile. Dzięki wieloletniej działalności na rynku telekomunikacyjnym jest jedną z czołowych firm z tej branży. Rozwój organiczny oraz fuzje sprawiły, że sieć sprzedaży Europhone zalicza się do największych Agentów współpracujących z operatorem T- Mobile.
PTI Sp. z o.o. to jedna z pięciu sieci sprzedaży usług operatora komórkowego marki Plus. Działalność spółki PTI skoncentrowana jest na pozyskiwaniu nowych klientów oraz na zapewnieniu sprawnej i rzetelnej obsługi obecnym abonentom. Spółka dokłada wszelkich starań, aby punkty sprzedaży znajdowały się w dogodnych lokalizacjach.