OEX S.A. to spółka dominująca w Grupie Kapitałowej. Jako spółka holdingowa odpowiada za formułowanie strategii rozwoju Grupy Kapitałowej i nadzór nad jej realizacją, prowadzenie polityki akwizycyjnej oraz wsparcie spółek zależnych w obszarach takich jak finanse i controlling czy zarządzanie zasobami ludzkimi. Spółki zależne natomiast koncentrują się na rozwijaniu kompetencji branżowych. Spółka OEX S.A. od 2005 roku jest notowana na GPW.
Fulfilio (wcześniej OEX E-Business) posiada doświadczenie w obsłudze logistycznej sektora eCommerce, materiałów POS i programów lojalnościowych. Oferuje usługi logistyczne w obszarze:
Fulfilio zarządza magazynem dedykowanym obsłudze sektora eCommerce oraz magazynowaniu i dystrybucji materiałów marketingowych. Realizuje projekty dla podmiotów z sektora eCommerce, największych koncernów FMCG, branży farmaceutycznej i finansowej. Spółka oferuje usługi logistyczne: od zarządzania dostawcami, magazynowania i kompletowania zamówień, przez szeroką dystrybucję, po sprzedaż produktów dostępnymi narzędziami offline i online wraz z budowaniem świadomości marek na rynku.
NextBuy to platforma zakupowa i przetargowa, która łączy kupców i dostawców. Spółka ułatwia pracę działów zakupów, wspierając firmy w osiąganiu większej efektywności i przewagi rynkowej. NextBuy efektywnie wspiera zarówno małe i średnie firmy, jak i duże korporacje z różnych branż. Spółka działa na rynku od 2011 roku.
Voice Contact Center obsługuje wszystkie kanały kontaktu z klientem końcowym – telefon, e-mail, chat, social media, sms, videochat oraz korespondencję tradycyjną. Realizuje usługi dla największych w Polsce firm, m.in. w branżach finansowej, ubezpieczeniowej, eCommerce, medycznej, motoryzacyjnej i FMCG. Do dyspozycji klientów spółka oddaje ponad 900 profesjonalnych stanowisk contact center w trzech nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie.
Oferta Voice Contact Center:
Spółka została uhonorowana wieloma wyróżnieniami branżowymi, m.in. nagrodą Outsourcing Star, Złota Słuchawka, Call Center Awards i Telemarketer Roku.
OEX Cursor specjalizuje się w obszarach Field Marketing i Trade Support. Usługi, które świadczy spółka obejmują kompleksowe działania w punktach sprzedaży a także wielowymiarowe kampanie promocyjne, m.in.: doradztwo sprzedaży, experience marketing, event marketing, merchandising, audyty retail oraz zarządzanie strukturami handlowymi. OEX Cursor dysponuje rozbudowaną siecią kilkuset pracowników terenowych. Spółka jest partnerem biznesowym dla kluczowych marek i producentów z branży FMCG, przemysłowej, finansowej, telekomunikacyjnej oraz farmaceutycznej.
MerService świadczy wysoko wyspecjalizowane usługi wspierające procesy biznesowe ze szczególnym uwzględnieniem procesów sprzedażowych, w tym m.in. merchandising, outsourcing przedstawicieli handlowych i audyty w punktach sprzedaży. Spółka należy do liderów branży, zarówno pod względem wielkości struktury terenowej, jak i innowacyjności oferowanych rozwiązań, zapewniających optymalizację oraz efektywność realizowanych projektów. Działa na terenie większości sklepów wielkopowierzchniowych oraz w kilkunastu tysiącach placówek rynku tradycyjnego.
Spółka świadczy usługi z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji oraz leasingu pracowniczego.
Działający od 2014 roku iPOS jest pomysłodawcą i twórcą pierwszego na rynku kasoterminala, łączącego funkcje urządzenia fiskalnego i terminala płatniczego. Kasoterminale iPOS są zintegrowane z autorską chmurową platformą informatyczną iPOS web, służącą do obsługi i analizy sprzedaży, zarządzania towarami oraz magazynem, udostępnianą w modelu SaaS. iPOS kieruje swoje rozwiązania do małych i średnich przedsiębiorców prowadzących sprzedaż detaliczną.
Tell to jedna z największych w Polsce sieć salonów sprzedaży, oferująca telefony komórkowe i usługi Orange klientom indywidualnym i instytucjonalnym. Firma działa na rynku telefonii komórkowej od 1997 roku, dynamicznie się rozwija, traktując jako priorytety wzrost jakości obsługi Klienta i poszerzanie zakresu oferowanych usług. Salony sprzedaży lokowane są w miejscach łatwo dostępnych dla Klientów – m.in. w centrach handlowych i przy głównych ulicach.
Spółka prowadzi sprzedaż produktów i usług z zakresu telefonii komórkowej sieci T-Mobile. Dzięki wieloletniej działalności na rynku telekomunikacyjnym jest jedną z czołowych firm z tej branży. Rozwój organiczny oraz fuzje sprawiły, że sieć sprzedaży Europhone zalicza się do największych Agentów współpracujących z operatorem T- Mobile.
PTI Sp. z o.o. to jedna z pięciu sieci sprzedaży usług operatora komórkowego marki Plus. Działalność spółki PTI skoncentrowana jest na pozyskiwaniu nowych klientów oraz na zapewnieniu sprawnej i rzetelnej obsługi obecnym abonentom. Spółka dokłada wszelkich starań, aby punkty sprzedaży znajdowały się w dogodnych lokalizacjach.
Open Loyalty, oferuje pełen zakres funkcji lojalnościowych, a także narzędzia do tworzenia szeregu aplikacji. Udostępnia m.in. moduły lojalnościowe dla e-commerce, programy motywacyjne dla zespołów sprzedażowych oraz programy lojalnościowe z obsługą aplikacji mobilnych.
Vue Storefront gives an interface that allows sellers to have a full control over the client service, irrespective of the device the client uses. The additional advantage of the Polish solution is the flexibility guaranteed by API in connection with its default mobile functions.
W skład Grupy OEX wchodzą również spółki 4Shops i OEX24