Aktualności


Divante wyróżnione Diamentem Forbesa

Divante
11 lutego 2015

Divante, specjalizujące się w rozwiązaniach IT dla e-commerce, znalazło się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Wrocławska spółka z blisko 40 proc. wzrostem przychodów w latach 2011 – 2013 zajęła 36 pozycję na liście regionalnej i 309 w rankingu ogólnopolskim.

W 2015 roku do grona Diamentów Forbesa zaliczonych zostało ponad 1,7 tys. przedsiębiorstw. Spółka Divante została wyróżniona w kategorii firm osiągających przychody w przedziale od 5 do 50 mln złotych. W zestawieniu Diamentów znalazły się podmioty, których przeciętny roczny wzrost wartości wynosi co najmniej 15 procent.

Divante wspiera firmy w tworzeniu, rozwijaniu i optymalizacji nowych kanałów sprzedaży. Spółka pracuje dla polskich i zagranicznych sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Do Grupy Divante należą także agencja interaktywna Ideacto oraz  system email marketingowy Sendingo.

Divante każdego roku osiąga dwucyfrowy wzrost przychodów. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy pozyskaliśmy kilkunastu dużych klientów, także z rynku europejskiego. W 2015 roku planujemy kontynuować ekspansję zagraniczną i nadal rozbudowywać nasze kompetencje – powiedział Tomasz Karwatka, CEO Divante.

Divante wdrożyło dotychczas kilkadziesiąt dużych projektów e-commerce. Spółka pracowała m.in. dla takich marek jak LPP/Reserved, Złote Wyprzedaże, Home&You czy ING Bank Śląski. W styczniu 2015 Divante zakończyło prace nad nowym serwisem CDP.pl.

W 2014 roku spółka dwukrotnie zwiększyła zatrudnienie. Obecnie dla Divante pracuje blisko 150 specjalistów, m.in. certyfikowanych developerów Magento, projektantów UX, project managerów, psychologów i socjologów.

Divante bardzo mocno angażuje się także w działania z zakresu edukacji rynku. Spółka organizuje spotkania branżowe pod marką Sales Camp, dzieli się wiedzą na popularnym blogu ideas2action oraz bierze udział w licznych seminariach i konferencjach branżowych. Pracownicy Divante są autorami książek dotyczących tematyki e-commerce, prowadzą także zajęcia z e-handlu ze studentami na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz na Uniwersytecie Wrocławskim.


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200