Aktualności


Divante tworzy dział R&D

Divante
15 września 2015

Spółka Divante, należąca do giełdowej Grupy Tell i specjalizująca się w rozwiązaniach z obszaru e-biznesu, utworzyła w swoich strukturach dział odpowiedzialny za badania i rozwój.  Nowa komórka zajmie się rozwijaniem oferty produktowej oraz opracowywaniem rozwiązań pozwalających na optymalizację pracy zespołów projektowych.

Działem R&D kieruje Joanna Sieniawska, która jest związana z Divante od początku istnienia spółki. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie badań, projektowania oraz prowadzenia projektów.

Chcielibyśmy, aby działania rozwojowe i badawcze zostały na stałe wpisane w strategię firmy. W Divante mamy bardzo duży potencjał tkwiący w ludziach. Teraz w jednym miejscu będziemy gromadzić wszystkie inicjatywy, zgłaszane przez członków naszego zespołu. Każdy pomysł będziemy analizować we współpracy z jego autorem – mówi Joanna Sieniawska, Research and Development Director w Divante.

Obszarem, na którym będą się koncentrować prace działu R&D będzie Omnichannel. Celem Divante jest rozwijanie rozwiązań, które pozwalają integrować różne kanały sprzedaży.

Chcemy pomagać klientom w łączeniu świata offline i online, aby dawały one spójne, angażujące doświadczenie dla użytkownika końcowego i jednocześnie pozwalały realizować cele biznesowe. Jest to zgodne z filozofią omnichannel – kolejny krok handlu. To daje nam ogromne pole do wykorzystania naszych najmocniejszych stron, czyli Customer Experience Design Process. Dzięki temu efekty pierwszych działań rozwojowych będą widoczne już niebawem – dodaje Joanna Sieniawska.

Dział R&D będzie pracować w sposób projektowy. Oznacza to, że wszyscy pracownicy będą mogli wziąć udział w nowych inicjatywach rozwojowych i badawczych. Pozwoli im to nie tylko zmienić perspektywę, ale również rozwinąć umiejętności w dziedzinach i technologiach, których do tej pory nie znali.

Divante dysponuje wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu, badaniu i ulepszaniu e- biznesu. W skład zespołu spółki wchodzą specjaliści z firm badawczych, agencji interaktywnych i reklamowych, firm informatycznych. Projekty są realizowane w metodologii User-Centered Design.

—————————————————————————————————————————————

Divante – informacje dodatkowe

Divante specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań IT wspierających rozwój i optymalizację nowych kanałów sprzedaży. Spółka pracuje dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Wdraża rozwiązania e-commerce, integruje systemy, projektuje i realizuje działania marketingowe.

Wśród oferowanych przez spółkę usług znajdują się:

  • projektowanie serwisów e-commerce pod kątem usability;
  • wdrożenia uznanych platform e-commerce i narzędzi marketingowych, m.in. Magento, SAP hybris;
  • zintegrowane działania reklamowe w internecie, opierające się na personalizowanym przekazie, e-mail marketingu i reklamie efektywnościowej;
  • wsparcie działań w obszarze m-commerce i app mobile;
  • badania potrzeb konsumentów, analizy wzajemnego oddziaływania różnych kanałów sprzedaży (ROPO);
  • działania wspierające, które obejmują bezpieczny hosting i migracje.

W 2015 roku Divante znalazło się w zestawieniu TOP3 najlepszych firm wdrażających technologię Magento, przygotowanym przez serwis Clutch.co: https://clutch.co/developers/magento/research. Spółka została także finalistą międzynarodowego konkursu Online Retail Awards – 2015 w kategorii E-commerce or m-commerce company of the year.

Od marca 2015 Divante wchodzi w skład grupy kapitałowej Tell, która jest jednym z wiodących podmiotów w outsourcingu sprzedaży w Polsce: www.tell.pl

Więcej informacji o Divante: www.divante.pl


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200