Aktualności


Platforma lojalnościowa Open Loyalty przeznaczy 2,3 mln EUR na rozwój technologii fintech

Divante
21 kwietnia 2021

Open Loyalty, europejski startup stworzony w firmie Divante z Grupy OEX, przeznaczy 2,3 mln EUR na rozwój nowej technologii fintech – lojalnościowej karty płatniczej opartej o blockchain. 1,3 mln EUR inwestycji będzie pochodziło z dofinansowania Narodowego Centrum Badań i Rozwoju – prestiżowej polskiej instytucji, która wspiera najbardziej innowacyjne projekty badawcze. Pozostała część finansowania będzie pochodziła ze środków własnych Divante.

Open Loyalty to platforma lojalnościowa nowej generacji oparta o podejście API-first oraz headless. Dzięki modułowości tego rozwiązania, marki mogą wdrażać spersonalizowane programy lojalnościowe w dowolnym kanale komunikacji, wykorzystując różne mechaniki lojalizacji i gamifikacji klientów. Z Open Loyalty korzystają już firmy z różnych branż działające na całym świecie, m.in. ALDO, Warba Bank czy Prudential.

Budowa i utrzymanie lojalności klientów wymaga od każdej firmy ogromnego wysiłku. Atrakcyjna, spersonalizowana oferta, doskonała obsługa klienta oraz bezproblemowy proces zakupowy są drogą do tego celu. Dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej połączyć mechanizmy płatności mobilnych i programów lojalnościowych. Chcemy, by technologia lojalnościowych kart płatniczych otworzyła najlepszym markom nowe możliwości angażowania klientów. – powiedział Karol Bzik, współzałożyciel Open Loyalty

System lojalnościowy Open Loyalty wraz z dostępnymi w nim kampaniami voucherowymi oraz cashback, od zawsze był blisko procesu płatności. Wraz z nowo rozpoczętym projektem badawczym firma stawia strategiczny krok w stronę rozwiązań klasy fintech.

Wierzymy, że w najbliższym czasie niemal każda firma wprowadzi w jakiejś formie usługi finansowe. Aplikacje do płatności mobilnych, odroczone płatności, mikrokredyty czy wewnętrzne kryptowaluty stają się standardem rynkowym. Dofinansowanie przyspieszy nasze prace nad badaniami i rozwojem technologii lojalnościowych kart płatniczych, z wykorzystaniem blockchain i uczenia maszynowego. Dzięki temu, klienci Open Loyalty otrzymają rozwiązanie, które pozwoli im wprowadzić własną walutę, sposób płatności oraz program lojalnościowy wspomagany sztuczną inteligencją. W rezultacie lojalność i płatności wejdą na zupełnie nowy poziom – dodaje Cezary Olejarczyk, współzałożyciel Open Loyalty

W najbliższym czasie Open Loyalty skoncentruje się na dopracowaniu nowej technologii oraz wdrożeniu projektów pilotażowych we współpracy z firmami z branży retail.


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200