Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200
Spółka Divante, specjalizująca się w rozwiązaniach IT dla e-commerce, odpowiada za budowę platformy internetowej do sprzedaży usług medycznych MediStore.com.pl, stworzonej dla sieci placówek Medicover. Serwis umożliwia szybki i wygodny zakup usług i pakietów medycznych bez wychodzenia z domu.
Uruchomienie MediStore.com.pl wyznacza nowy trend na polskim rynku medycznym. Dotychczas klienci sieci Medicover mieli możliwość zarezerwowania wizyty przez Internet, bez opcji dokonania jednoczesnej płatności. Platforma przygotowana i wdrożona przez Divante pozwala na zrealizowanie on-line pełnej transakcji oraz wykorzystanie usługi w wybranej placówce sieci medycznej.
Platforma MediStore została stworzona w technologii Magento. W ramach współpracy z klientem, Divante wdrożyło szereg funkcjonalności dopasowanych do specyfiki branży medycznej, m.in. zarządzanie beneficjentami, dedykowaną ścieżkę zakupową czy zarządzanie i generowanie umów. Każda dostępna w e-sklepie usługa jest szczegółowo opisana oraz zawiera dokładny cennik.
MediStore to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i potencjalnych klientów. Dziś bowiem coraz większa ilość transakcji jest dokonywana przez Internet i urządzenia mobilne. Z poziomu platformy można nie tylko zakupić poszczególne usługi, ale także zdobyć szczegółowe informacje dotyczące ich zakresu czy ceny, bez konieczności kontaktu z infolinią– powiedział Jakub Strzelczyk, Kierownik Sprzedaży i Marketingu Internetowego z Medicover.
MediStore zawiera podstawowe kategorie produktów medycznych: szerokie portfolio specjalistycznych konsultacji lekarskich, badania diagnostyczno- obrazowe (USG), badania laboratoryjne, pakiety opieki medycznej, przeglądy stanu zdrowia, pakiety diagnostyczne i karty rabatowe. Platforma, zgodnie z dzisiejszymi standardami, została przygotowana w technologii RWD (Responsive Web Design), co umożliwia dopasowanie witryny do urządzeń mobilnych.
Uruchomienie nowego serwisu Medicover otwiera nowy rozdział w sposobach obsługi pacjentów placówek medycznych w Polsce. E-commerce to trend za którym podąża coraz większa ilość firm, także tych nie kojarzących się dotychczas z handlem internetowym. Rozwiązania usprawniające procesy obsługi klienta są nie tylko wygodne, ale także zwiększają efektywność pracy podmiotów, które decydują się na ich wdrożenie – powiedział Marcin Moska, b2b e-commerce director w Divante.
W ramach współpracy z Medicover Divante odpowiada także za działania efektywnościowe oraz SLA platformy. Spółka zajmie się również dalszym rozwojem serwisu.
Divante wdrożyło dotychczas kilkadziesiąt dużych projektów e-commerce. Spółka pracowała m.in. dla takich marek jak LPP/Reserved, Złote Wyprzedaże, Home&You, ING Bank Śląski czy cdp.pl.
—————————————————————————————————————————————
Divante – informacje dodatkowe
Divante specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań IT wspierających rozwój i optymalizację nowych kanałów sprzedaży. Spółka pracuje dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Wdraża rozwiązania e-commerce, integruje systemy, projektuje i realizuje działania marketingowe.
Wśród oferowanych przez spółkę usług znajdują się:
W 2015 roku Divante znalazło się w zestawieniu TOP3 najlepszych firm wdrażających technologię Magento, przygotowanym przez serwis Clutch.co: https://clutch.co/developers/magento/research. Spółka została także finalistą międzynarodowego konkursu Online Retail Awards – 2015 w kategorii E-commerce or m-commerce company of the year.
Od marca 2015 Divante wchodzi w skład grupy kapitałowej Tell, która jest jednym z wiodących podmiotów w outsourcingu sprzedaży w Polsce: www.grupatell.pl
Więcej informacji o Divante: www.divante.pl
Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200