Aktualności


Divante partnerem OroCRM

Divante
13 października 2015

Divante, specjalizujące się w rozwiązaniach z obszaru e-biznesu, nawiązało partnerstwo z OroCRM.  Uzupełnienie oferty o elastyczne rozwiązanie open – source, dedykowane firmom działającym w modelu omnichannel, wpisuje się w strategię rozwoju Divante.

Właściciele OroCRM są autorami legendarnej technologii Magento. Elastyczny system architektury rozwiązania oraz pozytywne doświadczenia Divante, jako użytkownika aplikacji, skłoniły wrocławską spółkę do wyboru OroCRM jako uzupełnienia części oferty związanej z omnichannel.

Jesteśmy podekscytowani naszym partnerstwem z Divante. Ich doświadczenia w dużych wdrożeniach e-commerce w połączeniu z licznymi wyróżnieniami branżowymi, utwierdzają nas w przekonaniu,
że będą bardzo ważnym członkiem programu partnerskiego OroCRM
– powiedział Jary Carter, współzałożyciel i Chief Revenue Officer w OroCRM.

Technologia, mobile i powszechny dostęp do informacji umacniają pozycję klientów w procesie zakupowym. Retailerzy oraz firmy działające na rynku B2B chcąc osiągnąć sukces, stają przed koniecznością koncentrowania się na potrzebach odbiorców swoich produktów i usług, niezależnie od kanału sprzedaży. Dziś to klienci powinni być stawiani w centralnym punkcie operacji organizacji. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, dotyczącym modelu wielokanałowego, firmy powinny przede wszystkim dysponować wiedzą na temat swoich odbiorców. Konieczne staje się takie przemodelowanie procesów, aby dostarczać klientom jednolite doświadczenia w procesie zakupowym. Elastyczny system OroCRM pozwala na osiągnięcie tych celów.

W Divante doradzamy w obszarze cyfrowej transformacji biznesu, wykraczającej poza obszar
e-commerce. Naturalnym procesem było dla nas rozszerzenie oferty o rozwiązania CRM. Pozwoli nam to dostarczać kompleksowe usługi klientom, którzy poszukują całościowej wiedzy u jednego usługodawcy. Partnerstwo z OroCRM z pewnością nam to umożliwi
– powiedział Marcin Moska B2B E-commerce Director w Divante.

Współpraca z OroCRM to kolejny kontrakt partnerski Divante, podpisany w ostatnim czasie. We wrześniu 2015 wrocławska spółka została partnerem ZenCard – platformy do zarządzania programami aktywizacji klientów, która automatycznie rozpoznaje konsumenta i przyznaje mu odpowiednią promocję.

—————————————————————————————————————————————

Divante – informacje dodatkowe

Divante specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań IT wspierających rozwój i optymalizację nowych kanałów sprzedaży. Spółka pracuje dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Wdraża rozwiązania e-commerce, integruje systemy, projektuje i realizuje działania marketingowe.
Wśród oferowanych przez spółkę usług znajdują się:

  • projektowanie serwisów e-commerce pod kątem usability;
  • wdrożenia uznanych platform e-commerce i narzędzi marketingowych, m.in. Magento, SAP hybris;
  • zintegrowane działania reklamowe w internecie, opierające się na personalizowanym przekazie, e-mail marketingu i reklamie efektywnościowej;
  • wsparcie działań w obszarze m-commerce i app mobile;
  • badania potrzeb konsumentów, analizy wzajemnego oddziaływania różnych kanałów sprzedaży (ROPO);
  • działania wspierające, które obejmują bezpieczny hosting i migracje.

W 2015 roku Divante znalazło się w zestawieniu TOP3 najlepszych firm wdrażających technologię Magento, przygotowanym przez serwis Clutch.co: https://clutch.co/developers/magento/research. Spółka została także finalistą międzynarodowego konkursu Online Retail Awards – 2015 w kategorii E-commerce or m-commerce company of the year.

Od marca 2015 Divante wchodzi w skład grupy kapitałowej Tell, która jest jednym z wiodących podmiotów w outsourcingu sprzedaży w Polsce: www.grupatell.pl

Więcej informacji o Divante: www.divante.pl

—————————————————————————————————————————————

Grupa Tell – informacje dodatkowe

Grupa Tell to jeden z wiodących podmiotów na rynku outsourcingu sprzedaży w Polsce. Specjalizujemy się w projektach związanych z integracją kanałów sprzedaży, budowaniem biznesu e-commerce oraz wsparciu realizacji sprzedaży w modelu omnichannel. Grupa zarządza także największą w Polsce liczbą sklepów oferujących usługi operatorów telefonii komórkowej – Orange, T-mobile i Plus. Od 2005 roku Tell S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W skład Grupy Tell wchodzą: Tell SA, Europhone sp. z o. o., PTI sp. z o.o., Cursor SA i Divante sp. z o. o.
Więcej informacji o Grupie Tell: www.grupatell.pl

 


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200