Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200
W ramach projektu Babyliss Homelight IPL Cursor zajmuje się organizacją przestrzeni eksperckich, na których możliwości produktów do depilacji IPL prezentują profesjonalne dermokonsultantki.
Spółka odpowiada za produkcję, logistykę i obsługę stoisk. W gestii Cursora leży także rekrutacja i szkolenie dermokonsultantek.
Stoiska zlokalizowane w popularnych sieciach handlowych pozwalają nam bezpośrednio dotrzeć do grupy docelowej. Nasze klientki cenią sobie możliwość zobaczenia i wypróbowania produktów oraz otrzymania rzetelnej informacji na ich temat – mówi Marta Liśkiewicz, Marketing Specialist Babyliss Polska.
Na stoiskach marki BaByliss Homelight dermokonsultantki udzielają szczegółowych informacji na temat funkcjonalności urządzeń Babyliss IPL Homelight oraz zalet depilacji świetlnej. Klientki na miejscu mogą także zakupić przetestowane produkty.
Doradztwo w sieciach sprzedaży wspiera nie tylko budowanie świadomości marki wśród grupy docelowej, ale także bezpośrednio przekłada się na sprzedaż produktów. Zatrudnione przez nas konsultantki sprzedaży dysponują szeroką wiedzą na temat promowanych produktów, tak aby profesjonalnie reprezentować markę klienta w kontakcie z osobami zainteresowanymi ofertą – mówi Łukasz Kołodziejski, dyrektor regionu z działu field marketing Cursor SA.
Projekt dermokonsultacji będzie realizowany przez Cursor do 12 czerwca 2016 roku. Stoiska eksperckie BaByliss Homelight pojawią się w 52 lokalizacjach sieci handlowych: Media Markt, Euro RTV AGD, Saturn i Media Expert.
Od 2015 roku Cursor wspiera BaByliss Paris i BaByliss Homelight w obszarze organizacji newsów.
W ramach współpracy spółka odpowiada koncepcję i produkcję stoisk oraz stanowisk dla stylistek obsługujących markę. W gestii Cursora znajduje się także kompleksowa obsługa logistyczna wydarzeń, w tym montaż i demontaż materiałów.
Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200