Aktualności


VCC otwiera nowe centrum operacyjne w Rzeszowie

VCC
6 grudnia 2022

Zwiększenie zatrudnienia i otwarcie nowego biura w Rzeszowie to efekt intensywnego rozwoju spółki oraz poszerzenia portfolio klientów Voice Contact Center.

Spółka w 2022 roku rozpoczęła współpracę między innymi z TAURON Obsługa Klienta,  niemiecką marką meblową Loberon, siecią bezobsługowych wypożyczalni rowerów Nextbike oraz CCC.

Wybór Rzeszowa, jako kolejnej lokalizacji centrum operacyjnego, poprzedziliśmy badaniem potencjału rekrutacyjnego i możliwości pozyskiwania specjalistów do obsługi w języku polskim, ale również w językach obcych. Podobnie jak w przypadku Lublina, gdzie działają już 2 nasze centra, Rzeszów przyciąga wielu studentów, dla których praca w contact center jest atrakcyjna ze względu na elastyczność i możliwość dostosowania grafiku. Oferujemy również wiele szkoleń, które pozwalają szybko poznać specyfikę naszych systemów i technologii.  – tłumaczy Krzysztof Banaś, Operations & Client Director w VCC.

Wynajęty na centrum operacyjne lokal o powierzchni 330 m2 usytuowany jest w ścisłym centrum Rzeszowa, w Karowa Office przy ul. Rejtana. Pomieszczenia są odnowione i zaaranżowane na potrzeby contact center.

Chcemy być atrakcyjnym pracodawcą, dlatego staramy się, aby powierzchnie biurowe i operacyjne odpowiadały wymaganiom zatrudnionych osób oraz przyciągały pracowników, którzy identyfikują się z naszą kulturą organizacyjną i zostaną z nami na dłużej. Ważne jest dla nas, aby contact center nie było zatłoczonym open space, ale było nowoczesne, funkcjonalne i zapewniało komfort pracy konsultantom. Chcemy, aby nasi pracownicy mieli przestrzeń, wygodne pomieszczenia socjalne oraz strefę relaksu.– dodaje Krzysztof Banaś.

W planie jest powiększanie rzeszowskiego oddziału oraz rekrutacja kolejnych konsultantów. Aktualnie przygotowano 50 stanowisk operacyjnych. Voice Contact Center posiada również biura w Warszawie, Łodzi, oraz w Lublinie. Wraz z nowo otwartym biurem w Rzeszowie, firma dysponuje 915 stanowiskami contact center i współpracuje z blisko 1500 specjalistami. Od momentu rozpoczęcia pandemii spółka wprowadziła model pracy zdalnej, a potem hybrydowej.

Praca zdalna była początkowo koniecznością, a później stała się popularną, a często wręcz pożądaną przez konsultantów formą realizacji usług. Wdrożyliśmy takie rozwiązania z powodu pandemii, ale obecnie postrzegamy taki model jako oczekiwany przez pracowników, a jednocześnie wydajny i skuteczny. Zwiększa to również naszą elastyczność i możliwość szybkiego zwiększania skali operacyjnej. Gdy jest to możliwe i akceptowane przez naszych klientów, staramy się taką możliwość zapewniać. Kluczową wartością, jaką kierujemy się we współpracy z naszymi klientami jest jakość i bezpieczeństwo świadczonych usług, co wymaga wdrożenia odpowiednich standardów pracy zdalnej” – tłumaczy Krzysztof Banaś.

Praca zdalna była jednym z zagadnień poruszonych w badaniu przeprowadzonym przez VCC wśród menadżerów odpowiedzialnych w swoich organizacjach za obszar CX. Z opublikowanego przez spółkę raportu Trendów Customer Experience wynika, że respondenci są zgodni co do faktu, że ten model współpracy pozostanie w zespołach obsługi klienta. Ponad 50% ankietowanych wskazało, że przyjmie się na stałe. Pozostali łączyli możliwość pracy zdalnej z takimi czynnikami jak wyniki konsultanta, praca zmianowa, czy okoliczności takie jak pandemia. Pełny raport do pobrania  ze strony: https://bit.ly/3fHh0vS


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200