Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200
Dziś nowoczesne firmy nie stoją już przed dylematem czy pójść w kierunku sprzedaży wielokanałowej, ale zastanawiają się jak to zrobić, żeby osiągnąć sukces.
Powodzenia nie gwarantuje samo uruchomienie e-sklepu. Kluczowe jest skuteczne dotarcie do klienta. Praktyczne przykłady takich rozwiązań pokażą eksperci z Divante i Cursora z Grupy Tell, specjalizującej się w outsourcingu sprzedaży.
Pomagamy klientom zarówno w uruchamianiu sprzedaży w nowych kanałach, jak i ich integracji. Omnichannel to sposób na optymalizację biznesu, poprawę obsługi klienta i zwiększenie satysfakcji konsumentów. Podczas wdrożenia takiej strategii warto skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań, które pozwolą zmaksymalizować korzyści dla firmy i jej klientów końcowych. Podczas Omnichannel Retailing Forum 2015 pokażemy jak to wygląda w praktyce – mówi Artur Wojtaszek, prezes zarządu Cursor SA.
W kierunku omnichannel
Firmy oferujące swoje produkty lub usługi za pomocą internetowego kanału sprzedaży coraz częściej poszukują kompleksowych rozwiązań, usprawniających funkcjonowanie ich biznesu. Samo uruchomienie e-sklepu to dopiero początek drogi.
Aby osiągnąć sukces niezbędna jest sprawnie zorganizowana logistyka oraz wsparcie sprzedaży. Divante i Cursor oferują klientom usługę w modelu end2end, obejmującą nie tylko stworzenie nowego kanału sprzedaży, ale także jego kompletną obsługę operacyjną i marketingową. Internetowi przedsiębiorcy mogą skorzystać z usługi budowy i optymalizacji serwisu e-commerce, magazynowania, kompletowania i wysyłki towaru do odbiorcy końcowego. Cursor oferuje także fiskalizację sprzedaży, obsługę infolinii czy organizację programu lojalnościowego dla klientów e-sklepu.
Outsourcing pozwala nie tylko na optymalizację kosztów, ale także gwarantuje dostęp do infrastruktury zapewniającej odpowiednią jakość realizacji procesów. Nasze rozwiązania technologiczne pozwalają zautomatyzować poszczególne czynności i wyeliminować błędy, np. przy kompletacji przesyłek – mówi Grzegorz Wroniszewski, dyrektor zarządzający działem e-logistyki w Cursor SA.
Obecnie z kompleksowej obsługi sklepu internetowego oferowanej przez Divante i Cursor korzystają największe marki z sektora FMCG, finansowego i energetycznego.
Case study: ING Bank Śląski
Spółki Divante i Cursor brały udział w budowaniu platformy internetowej programu lojalnościowego ING Banku Śląskiego i obecnie odpowiadają za jego obsługę. Usługa obejmuje całość działań związanych z bieżącym funkcjonowaniem serwisu oraz jego dalszym rozwojem. Divante pracę nad projektem bankujesz-zyskujesz rozpoczęło od kompleksowej analizy poprzedniej wersji programu.
Na tym etapie udało się wyszczególnić zarówno mocne strony programu, jak i jego mankamenty, które w odświeżonej formule zostały wyeliminowane. Opracowaliśmy koncepcję nowej odsłony, zajęliśmy się wdrożeniem, hostingiem i obsługą marketingową platformy – powiedział Tomasz Karwatka, CEO Divante.
Bieżącą obsługę operacyjną programu bankujesz-zyskujesz realizuje dział e-logistyki spółki Cursor, który zajął się doborem oferowanych za pomocą platformy produktów oraz tworzeniem ich opisów i zdjęć. W jego gestii znalazła się również integracja płatności oraz logistyka, czyli magazynowanie i wysyłka zamówionych przez klientów towarów.
Za pośrednictwem Cursora każdego miesiąca do użytkowników programu bankujesz-zyskujesz trafia kilka tysięcy przesyłek. Spółka zapewnia także zaplecze biurowe do obsługi programu oraz prowadzi infolinię dla klientów. Wszystkie działania są ze sobą skoordynowane, co przekłada się na sprawną obsługę wszystkich obszarów styku z klientem końcowym – mówi Grzegorz Wroniszewski, dyrektor zarządzający pionem e-logistyki w Cursorze.
Więcej :
http://evigo.pl/12917-divante-i-cursor-pokaza-jak-optymalizowac-koszty-sprzedazy-na-omnichannel-retailing-forum-2015/
Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200