Aktualności


Voice Contact Center z nagrodami Polish Contact Center Awards

VCC
16 czerwca 2023

OEX Voice Contact Center, został uhonorowany dwiema prestiżowymi nagrodami podczas tegorocznej edycji najważniejszego konkursu w polskiej branży contact center i customer care – Polish Contact Center Awards. VCC zdobył uznanie jury w dwóch kategoriach: Najlepszy Trener (nagroda przypadła Katarzynie Pianko-Szlachte) oraz Najlepsza Technologia Wspierająca (wyróżnienie za system Boromir). Dodatkowo, spółka została wyróżniona za najlepszą współpracę partnerską w ramach projektu „Pacjent, nie klient”.

Boromir to innowacyjne narzędzie wykorzystywane w procesie obsługi klienta, które umożliwia monitorowanie konsultacji online, ich zarządzanie oraz analizę zgromadzonych danych. Ta zaawansowana technologia integruje aplikację zbudowaną w ekosystemie Microsoft 365 z autorskimi narzędziami do gromadzenia i łączenia danych z wielu źródeł. Całość narzędzia została stworzona i wdrożona przez ekspertów z działu New Tech spółki Voice Contact Center.

Boromir to kolejny krok w dążeniu do doskonałości obsługi klienta. Niezwykle cieszymy się z tego, że nasza autorska technologia spotkała się z aprobatą jurorów Polish Contact Center Awards – mówi Ewelina Kowalczewska, Key Account Director w VCC – Dzięki bieżącej analizie konsultacji, która teraz jest łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej, nie tylko szybciej identyfikujemy problemy klientów, ale też możemy efektywniej opracowywać szkolenia i przystępne procedury dla doradców. W efekcie znacząco poprawia to jakość obsługi.


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200