Aktualności


Karol Wieteska jako Group Sales and Marketing Director w OEX SA

4 kwietnia 2023

Z dniem 3 kwietnia 2023 roku Karol Wieteska dołączył do Grupy OEX, obejmując nowo utworzone stanowisko Group Sales and Marketing Director. Będzie odpowiedzialny za realizację strategicznych projektów marketingowych i sprzedażowych, zintegrowanych na poziomie całej Grupy.

Dzięki wzmocnieniu kadry managerskiej w spółce dominującej, OEX chce lepiej wykorzystać potencjał związany z rozwojem zintegrowanej oferty usług swoich spółek portfelowych (cross sell) i przyspieszyć tempo ekspansji zagranicznej Grupy.

Spółki z Grupy OEX od lat konsekwentnie budują wartość dla swoich klientów, dostarczając technologię i usługi w obszarach Customer Experience, merchandising, logistyka i e-fulfillment. Poszczególne spółki zdobyły bardzo mocne pozycje na swoich rynkach i często są pierwszym wyborem dla dużych marek. Do grona klientów spółek z Grupy OEX należą między innymi: Allegro, IKEA, PZU, Coca-Cola HBC Polska, Unilever, Kompania Piwowarska, BAT oraz Orange, T-Mobile i Plus Polsat Box.

Wobec nasilających się trendów związanych z automatyzacją obsługi klienta, digitalizacją procesów oraz wzrastającym znaczeniem logistyki w handlu, rośnie zapotrzebowanie na kompleksowe usługi, pozwalające firmom na dostarczanie możliwie najlepszego CX w każdym kanale (offline i online) i na każdym etapie kontaktu z marką. Grupa OEX widzi duży potencjał do wzrostu w oferowaniu zintegrowanego katalogu takich usług, szczególnie na rynkach międzynarodowych.

–Spółki z Grupy OEX zbudowały silną pozycję w Polsce, świadcząc usługi w branżach o dużej dynamice wzrostu, ale też bardzo wysokich wymagań wobec dostawców. W ostatnich latach z  uwagą obserwowałem rozwój samej Grupy Kapitałowej OEX.

Świetna oferta poszczególnych spółek w ramach silnej Grupy Kapitałowej, podmiotu notowanego na GPW to dobre podstawy do stworzenia zintegrowanej oferty na rynki zagraniczne.

Cieszę się, że będę mógł wykorzystać moje wieloletnie doświadczenia managerskie w skalowaniu biznesu i ekspansji zagranicznej – powiedział Karol Wieteska.

Karol Wieteska ma ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. W swojej karierze zawodowej pracował między innymi w T-Mobile i Grupie R22. Od dziesięciu lat związany był z firmą Comarch, gdzie był odpowiedzialny za ekspansję zagraniczną. W Comarch pełnił między innymi funkcję dyrektora sprzedaży odpowiedzialnego za rynki globalne, a także kraje Bliskiego Wschodu i Afrykę. W ostatnich latach jako commercial director był odpowiedzialny za strategię i rozwój sprzedaży Comarch Loyalty Marketing Platform – produktu, który jest motorem napędowym ekspansji zagranicznej całej GK Comarch.


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200