Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200
W dniu 17 maja 2018 roku spółka OEX E-Business podpisała listy intencyjne dotyczące współpracy z partnerami biznesowymi z obszaru logistyki dla eCommerce z Singapuru. Umowy z PLG – Pacific Integrated Logistics Group i UrbanFox Asia ułatwią spółce z Grupy OEX dalszy rozwój na rynkach azjatyckich.
OEX E-Business oferuje kompleksowe usługi logistyczne w modelu 5PL obejmującym zarządzanie łańcuchem dostaw dla klientów na poziomie strategicznym. Rozwiązania spółki ułatwiają firmom z Europy docieranie do odbiorców B2B i B2C na świecie. OEX E-Business kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientów z branż, które dynamicznie rozwijają sprzedaż w internecie, czyli kosmetycznej, fashion, FMCG oraz home & living. Jednocześnie spółka z Grupy OEX buduje swoją markę w krajach APAC (Asia-Pacific), jako partnera w dystrybucji produktów na rynek europejski.
Rozwiązania end2end dla eCommerce, szczególnie na rynkach międzynarodowych, wymagają sprawdzonych partnerów, rozumiejących specyfikę i uwarunkowania cross border. PLG – Pacific Integrated Logistics Group i UrbanFox Asia to podmioty z mocną pozycją na swoich rynkach i gwarantujące wysoką jakość usług – powiedział Artur Wojtaszek, prezes zarządu OEX E-Business.
PLG – Pacific Integrated Logistics Group oferuje zintegrowane rozwiązania wspierające transport międzynarodowy. Rozwijanie współpracy ma na celu usprawnienie przepływu towarów na trasie „jedwabnego szlaku”, pomiędzy Europą a rynkami azjatyckimi, kupowanych za pośrednictwem platform eCommerce.
UrbanFox Asia jest dostawcą wielokanałowej logistyki dla klientów B2B i B2C. Wraz z rozbudowaną siecią regionalną Keppel Logistics, UrbanFox pomaga markom w płynnej integracji kanałów online i offline, magazynowaniu i zarządzaniu zapasami, a także w spełnieniu wymagań dotyczących ostatniej mili i wykorzystaniu możliwości kanału eCommerce.
Dzięki nawiązaniu partnerstw klienci OEX E-Business zyskają możliwość efektywnego docierania do odbiorców B2B i B2C na nowych rynkach. Spółka z Grupy OEX zapewni natomiast azjatyckim partnerom kompleksowe rozwiązania 5PL, ułatwiające dotarcie do klientów z Europy.
Dla partnerów z Azji stworzyliśmy hub logistyczny wspierający sprzedaż omnichannel w Europie. Dzięki niemu będą mogli efektywniej realizować ekspansję na nowe rynki i dynamicznie rozwijać sprzedaż w krajach, w których już byli obecni – dodaje Adam Komorowski, członek zarządu OEX E-Business.
OEX E-Business jest w trakcie rozmów z kolejnymi potencjalnymi partnerami z Azji. Spółka aktywnie uczestniczy w konferencjach i misjach handlowych organizowanych przez instytucje rządowe i finansowe, m.in. w Chinach, na Tajwanie i w Singapurze. OEX E-Business został także jednym z partnerów globalnej konferencji logistycznej WCA eCommerce, która odbędzie się na początku czerwca 2018 roku w Londynie.
Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200