Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200
Spółka informowała o umowie przedwstępnej w tej sprawie we wrześniu 2016 roku. Przejęcie spółki Voice to krok w stronę realizacji kierunków rozwoju Grupy OEX, które zostały zaprezentowane w III kwartale 2016 roku.
Voice Contact Center specjalizuje się w procesach wspierających obsługę klienta poprzez telefony, maile, chaty i SMSy. Realizuje usługi dla największych w Polsce firm w branżach medycznej, bankowej, ubezpieczeniowej i e-commerce. Obejmują one między innymi rejestrację szkód, kalkulację odszkodowania, udzielanie informacji i porad, wsparcie w nagłych wypadkach, konsultacje oraz umawianie spotkań i wizyt lekarskich. Voice przeprowadza również projekty badawcze. Spółka dysponuje ponad 550 profesjonalnymi stanowiskami contact center w 3 lokalizacjach: Warszawie, Łodzi i Lublinie.
Voice Contact Center jest laureatem wielu konkursów branżowych takich jak : Call Center Awards, Outsourcing Star, Golden Arrow, Telemarketer Roku czy Złota Słuchawka.
Zarząd Voice Contact Center szacuje, że w 2016 r. zysk EBITDA spółki przekroczy 1,3 mln zł.
OEX zapłacił za akcje spółki 1 mln złotych a także zobowiązał się do dopłat na rzecz sprzedających, które będą uzależnione od wyników finansowych Voice Contact Center.
Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200