Aktualności


OEX24.com promuje polskich producentów w Azji

OEX24
17 października 2019

OEX24.com to polski marketplace B2B, który umożliwia producentom i dystrybutorom digitalizację sprzedaży i wspiera ekspansję zagraniczną. Rozwój biznesu OEX24.com na rynkach azjatyckich to prezentowanie oferty produktów made in Poland a także polskiej technologii i rozwiązań w obszarze eCommerce B2B.

Dzięki obecności OEX24.com na festiwalu Poland SHIOK, który odbył się w kwietniu br. w Singapurze, lokalni odbiorcy po raz pierwszy mieli okazję poznać ofertę polskich producentów z branży health and beauty. Wydarzenia festiwalowe odwiedziło 10 tys. osób.

Udostępniane przez OEX24.com produkty, koncepcja biznesowa oraz zaplecze i infrastruktura dla handlu eCommerce, zyskały zainteresowanie lokalnych partnerów i umożliwiły szerokiemu gronu odbiorców końcowych zapoznanie się z ofertą marek kosmetycznych, wellness oraz sportowych. Polscy przedsiębiorcy mają świetne rozwiązania i potencjał, by konkurować poza Europą, w tym na przejrzystym i wymagającym rynku singapurskim. Promujemy wizerunek Polski nie tylko jako producenta wysokiej jakości produktów, lecz także jako dostawcy innowacyjnych rozwiązań biznesowych, otwierających nowe możliwości dla handlu bilateralnego oraz międzyregionalnego. Zaistnienie w Singapurze, postrzeganym jako nowoczesny regionalny hub handlowy, powinno ułatwić polskim firmom wejście na rynki innych państw Azji Południowo-Wschodniej – powiedziała Magdalena Bogdziewicz, Ambasador RP w Singapurze podsumowując tegoroczny festiwal polski, którego zasięg podwoił rezultaty festiwalu z roku ubiegłego.

Od kilku miesięcy w Singapurze działa regionalny przedstawiciel spółki, który jest obecny na najważniejszych wydarzeniach biznesowych w regionie. W Polsce platforma cieszy się dużym zainteresowaniem producentów i znajdujące się na OEX24.com polskie marki z branży beauty spotykają się z zainteresowaniem azjatyckich odbiorców dzięki ich jakości i atrakcyjnemu asortymentowi.

Wspieramy producentów w marketingu, co jest kluczowe z punku widzenia możliwości wzrostu sprzedaży na poszczególnych rynkach. Pomagamy w weryfikacji potencjału produktów i formalnościach niezbędnych do rozpoczęcia dystrybucji na rynkach zagranicznych. Wykorzystujemy podpisane umowy partnerskie z importerami na niektórych rynkach i oni udostępniają nie tylko swoje kanały sprzedażowe, ale przede wszystkim swoje centra logistyczne, w których składowany jest towar do dalszej dystrybucji – powiedział Artur Wojtaszek, prezes Zarządu OEX24.com.


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200