Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200
Polska firma iPOS z Grupy OEX, znana na rynku fiskalno-płatniczym jako innowacyjny dostawca sprzętu i oprogramowania, rozszerza ofertę o nową funkcjonalność. To sklep internetowy do obsługi zewnętrznych zamówień.
Deliko – funkcjonalność systemu iPOS jest odpowiedzią na liczne prośby Klientów spółki z branży gastronomicznej. Dzięki niej będą oni mogli rozszerzyć swoją działalność o przyjmowanie i realizację zamówień online, nie płacąc przy tym wysokich prowizji za obsługę, co jest często spotykaną praktyką w przypadku dużych portali do zamawiania jedzenia na wynos.
Czym jest deliko?
– Rozwiązania iPOS realnie wspierają przedsiębiorcę w prowadzeniu biznesu zapewniając mu jednocześnie spełnienie obowiązku fiskalizacji i obsługi płatności. Urządzenia rejestrujące sprzedaż w sklepie czy punkcie usługowym są całkowicie online’owe. Podobnie jak smartfony, wyposażone są w aplikacje, które potrafią przesyłać do przedsiębiorcy statystyki sprzedaży czy dane magazynowe. Wspierają tym samym zakupy towaru, zarządzanie personelem oraz ułatwiają podejmowanie codziennych decyzji – powiedział Michał Pawłowski, członek zarządu iPOS.
Systemem można zarządzać z dowolnego urządzenia z internetem. To znaczy że przedsiębiorca może dokonywać zmian w asortymencie czy menu swojej restauracji całkowicie zdalnie i na podstawie otrzymanych w czasie rzeczywistym raportów. Co więcej iPOS, jako pierwszy na rynku, zaproponował taki produkt w modelu subskrypcyjnym. Przedsiębiorca ma do wyboru kilka abonamentów, które na bieżąco zmieniają funkcjonalność systemu. Właściciel sklepu otrzymuje wysoce użyteczne rozwiązanie informatyczne, bez konieczności zakupu drogiego oprogramowania i przy niewielkiej miesięcznej opłacie za korzystanie z niego.
Nowa funkcjonalność pod nazwą deliko to sklep internetowy i kolejny krok w budowaniu wartości dodanej dla detalisty. W systemie iPOS są już dostępne dane o asortymencie i cenach, więc korzystając z tych danych Klient może wystawić swoje produkty również w internecie. Dotychczas konieczny był do tego osobny sklep internetowy i integracja z urządzeniami fiskalnymi. W przypadku iPOS wystarczy kilkoma kliknięciami stworzyć taki sklep z danych dostępnych już w systemie. Zamówienia internetowe automatycznie trafią na kasoterminal iPOS w postaci przygotowanego do wydruku paragonu.
Dla kogo deliko?
Deliko czyli sklep do zamawiania online jest dostępny dla wszystkich Klientów iPOS, którzy posiadają aktywne urządzenie iPOS smart+ w dowolnej taryfie abonamentowej. Funkcjonalność deliko jest dedykowana gastronomii, ale mogą z niej skorzystać także przedsiębiorcy z innych specjalizujących się w sprzedaży dowolnych produktów branż.
Jak zakłada się sklep na deliko?
Konfiguracja własnego sklepu na deliko.pl przez Klienta iPOS jest łatwa i szybka, a odbywa się z poziomu iPOS web, czyli systemu do zarządzania sprzedażą. Cały asortyment oraz cennik są skonfigurowane ze sklepem online na indywidualnym koncie w iPOS web. Dzięki temu, zarządzanie sprzedażą online odbywa się z tego samego miejsca, w którym zarządza się sprzedażą stacjonarną.
Zamówienia ze sklepu internetowego trafiają bezpośrednio na kasoterminal iPOS smart+, gdzie można je od razu fiskalizować.
Ile kosztuje sklep online w iPOS?
Zakładając własny sklep online na deliko, Klient iPOS nie ponosi żadnych dodatkowych opłat z tytułu hostingu, domeny, certyfikatu bezpieczeństwa SSL. Obsługa i koszty tych czynności są po stronie iPOS. Jedyny koszt, który ponosi Klient iPOS, to prowizja w wysokości 2% od przyjętego zamówienia. Jeśli Klient iPOS nie sprzedaje poprzez sklep online, to nie ponosi żadnych kosztów.
Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200