Magazynowanie
i Fulfillment

Realizujemy 1,5 mln wysyłek w skali roku.

Customer
Experience Solutions

OEX Voice Contact Center jest liderem usług i rozwiązań w obszarze customer experience w Polsce. Specjalizuje się w prowadzeniu wielojęzycznych i wielokanałowych biur obsługi klienta. Oferuje realizację projektów z wykorzystaniem Primebota, czyli autorskiego voicebota opartego na sztucznej inteligencji. VCC ma 920 stanowisk contact center zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Duża część konsultantów i ekspertów CX pracuje także w trybie zdalnym. Obsługujemy wszystkie kanały kontaktu z klientem końcowym. Prowadzi infolinię, realizuje kampanie wizerunkowe, dosprzedaż usług i produktów, generowanie leadów i obsługę programów lojalnościowych a także badania CATI i IVR.

Strategia i obsługa programów lojalnościowych

Usługi w obszarze marketingu zintegrowanego.

Marketing i outsourcing
sprzedaży na marketplace

Usługi od opracowania strategii po pełen pakiet związany z uruchomieniem i obsługą konta klienta na marketplace oraz analizą i wsparciem sprzedaży.

Interaktywna agencja marketingowa

Usługi w Social Mediach i kanałach digital

Analityka e-commerce